wtorek, 14 maja 2013

WrocLove Design czyli Aktywni i Kreatywni Polacy w Europie

Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Dobrych Projektów WrocLove Design już za nami, przez trzy dni mogliśmy podziwiać kreatywność polskiego społeczeństwa a było co oglądać.
Miłym zaskoczeniem była dla mnie paletowa aranżacja, ucieszyłam się, że nie tylko ja cierpię na obsesję wszechstronnego wykorzystania palet budowlanych. Mój wierny pomocnik nie będzie pociesz
ony, wygląda na to, że pomysł na paletowy stół z miejscem na kwiatową
kompozycję nie pójdzie w odstawkę.
Myślę, że z powodzeniem każdy mógł znaleźć tutaj coś dla siebie, ja również odwołam się do przedmiotów i aranżacji, które wywarły na mnie największe wrażenie.
Dodam tylko, że florystyka i design to co prawda dwie rożne dziedziny, ale mają wspólny mianownik o czym wielokrotnie udało mi się przekonać...

***


Tradycja, Ekologia, Funkcjonalność
chmara.rosinke




szybkozłączek nigdy za wiele, też lubię z nimi pracować...



Żywe ściany i siła z piękna natury
greenarte

kto by nie chciał pracować w takim biurze...

patent tkwi w filcowych doniczkach


prawdziwa oaza spokoju



Rzeźba
Mirosław Struzik 

dmuchawce 
wyglądają znajomo prawda 


motyle
armia motyli w krakowskim centrum handlowym Futura


Adam i Ewa spacer

podobne przestrzenne rzeźby Mirosława Struzika można podziwiać 
we wrocławskim Ogrodzie Botanicznym


Papier jako materiał konstrukcyjny
klejony, cięty, zgniatany, malowany
wykonawcy to członkowie
Koła Naukowego Politechniki Wrocławskiej
Humanizacja Środowiska Miejskiego

Sofa


Bujak


tym razem z papierowych tulei powstały kosze do segregacji śmieci
wnętrza tulei pomalowane są na kolory odpowiadające segregowanym odpadom
Zielony - Szkło Niebieski - Papier Żółty - Plastik
 nie przypominają Wam trochę wrocławskiego Sky Tower'a



Ogień - DREWNO - Światło
FNsquared
mój faworyt



Czas na prawdziwy Relax
idealny komplet wypoczynkowy
zwróćcie uwagę na poduszkę ;) 
aranżację przygotowała wrocławska
Galeria Ogrodnicza Zielone Centrum 



Niesamowita faktura 
monomoka



Teraz trochę o rowerach...
Ostatnio temat rowerów nie jest mi obcy, nie ukrywam, że moje serce pod względem designu podbiły rowery typu cruiser (Fera i Electra) niestety podobnie jak wygląd to i cena też powala.
Firma Fera Bikes, ma w swojej ofercie coś dla prawdziwego konesera rowerowych nowości a mianowicie bamboo bike, rower którego rama jest wykonana z naturalnego bambusa i włókna kokosowego, 95% surowców wykorzystanych do produkcji 
ramy to esencja natury.


Fera Bikes
rower bambusowy

Fera Bikes
 magentowy chillout ;)


Na koniec mały muzyczny design z kwiatami w roli głównej 
a tymczasem życzę Wam aktywnego i kreatywnego tygodnia, pokażcie na co Was stać...





***

1 komentarz: